Lockfågelns Pralin/ Zeb

Hans framgångar och upptåg tillsammans med oss och hans kamrater.

Älgjakt

Kategori: Hundarna

 
Zeb vill tillägga att älgjakt inte är speciellt kul då man bara får sitta i bilen tillsammans med Bessi.
Nästa gång får han nog gå med i skogen men det passade inte denna gång så jag gick med King.
 
Vi fick se ko med kalv men inte fick skottchans på dem.
 
Väl hemma så var det bad dax för samtilga hundar och upp packning av alla saker.
Jag slängde mig sedan själv i duschen och Zeb kommer in och börjar skälla på mig. Som ett frågetecken och ber honom att gå.
 
När jag kommer ut så luktar det skit i lägenheten och mycke riktigt så ligger det en prydlig hög på vardagsrums mattan. Så det var vad han ville. DUMMA MAMMA!!!
 
Så nu söker vi efter en ny matta.
 
 
 
 

Kommentarer

  • Sandra och njuffen Aske säger:

    Haha, visst är det härligt med valpar? :) Men vad duktig han var som visade vad han ville ändå!

    2012-10-10 | 20:36:58
    Bloggadress: http://djurtokigasandra.blogg.se

Kommentera inlägget här: