Lockfågelns Pralin/ Zeb

Hans framgångar och upptåg tillsammans med oss och hans kamrater.

Aske och Sandra besök.

Kategori: Hundarna

Idag kom Sandra med Aske ner till oss här i Nynäshamn. Väldigt trevligt.
Jag hämtade henne vid tåget och vi begav oss en snabbis till rökeriet för att köpa med oss lite rökta räkor. Sedan åkte vi bort till Kärringboda och hittade en liten strand där vi parkerade oss. Åt lite gott för att sedan prova på ett bad.
 
Jag gick i med en lätt förvånad Zeb. Jag har aldrig badat tillsammans med honom förrut så han undrade nog.
Och som han simmande, i ett. Var ibland tvungen att gå in till stranden med honom så han fick vila lite.
 
Sandra tog lite bilder
 
Jag va inte med på denna
Aske och Zeb
Zeb 13 mån idag
Zeb frös lite och fick låna min tröja
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: