Lockfågelns Pralin/ Zeb

Hans framgångar och upptåg tillsammans med oss och hans kamrater.

Nära nu

Kategori: Allmänt

Nu är det nära min och Zebs flytt till den nya lägenheten. På torsdag får jag hämta nyckeln och förhoppningsvis så kan flyttfirman komma redan på fredagen.
 
Kom nu på att jag inte har skrivit vart och vart jag flyttar:
 
Jag bor idag i en 2:a på 68 kvm, 3 trappor upp med spiraltrappa och balkong så gott som mitt i Nynäshamn.
Jag gillar området men lägenheten passar inte mig nu när jag är ensam och jag har sedan något år tillbaka velat flytta men inte fått med håll.
 
Jag kommer flytta till en 2:a på 58 kvm på bottenvåningen med stor uteplats en bit utanför Nynäshamn i ett område som heter Stora Vika.
Uteplatsen är inhägnad men pappa ska hjälpa mig att höja staketet lite.
 
Så nästa gång jag skriver så sitter jag nog i den nya lägenheten..
 
 
SEE YAAA!!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: