Lockfågelns Pralin/ Zeb

Hans framgångar och upptåg tillsammans med oss och hans kamrater.

Här är det lungt

Kategori: Allmänt

Jag jobbar på och tränar Zeb så mycket jag kan.
Vi är anmälda till ett öppenklass prov i höst och hoppas på att vi kommer med.

Annars är det mycket med flytt, budget och andra sysslor som ska fixas och donas med nu när man är ensam.

Varje kväll frågar jag Zeb om vi ska gå och sova sängen. Det är bara då han får vara i sängen. Han får inte vara där under dagarna. När frågan kommer springer han in i sovrummet och hoppar upp i sängen. Efter kommer jag med kudden som är i soffan på kvällarna. Han lägger annars beslag på mina kuddar så han får en egen.
Men dom senaste kvällarna och jag har frågat frågan så hämtar han kudden själv och hoppar upp i sängen med kudden i munnen, lägger den på plats och lägger sig tillrätta..
Han är söt han.. Tror han har sett att jag tar med den och hjälper till.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: