Lockfågelns Pralin/ Zeb

Hans framgångar och upptåg tillsammans med oss och hans kamrater.

Separation

Kategori: Allmänt

Nu har vi kommit till den punkten som jag hoppades in i det sista att vi skulle slippa.
 
Jag och Jimmy har kommit fram till att detta inte fungerar mellan oss och där av separerar vi.
Zeb kommer stanna hos mig men Bessi kommer följa med honom.
 
Vi är fortfarande vänner och kommer i den mån det går att fortsätta jaga tillsammans ibland för våra hundars skull. Vi skaffade dom tillsammans och vi båda tycker att det inte är mera än rätt att vi kan låna varandras för att jaga med dom.
 
Igår gick det stora flyttlasset ifrån min lägenhet till hans och han fick hjälp av Sebbe.
Jag kommer bo kvar här tills jag hittar ett bättre och billigare boende.
 
Det var en hel del grejor som förvann och jag kan nu börja strukturera upp mina saker. Samtid får jag det ordentligt rent. Går med damtrasan och dammsugaren i högsta hugg medans jag får mina saker på plats.
Tur att det finns musik så det går lite lättare.
 
Ikväll kommer killarna igen och tar allt det som ska slängas så jag passar på att gå igenom allt som jag har och kastar det jag inte längre vill ha eller behöver.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: