Lockfågelns Pralin/ Zeb

Hans framgångar och upptåg tillsammans med oss och hans kamrater.

Full rulle

Kategori: Hundarna

Dagarna går så fort.
Fredagen efter besöket hos Hunter var Zeb så himla trött och sov mesta delen av dagen. Dock var vi ute och gick i skogen i två omgångar. När han ändå skulle ut och Bessi med så gick vi i skogen istället, Zeb lös och Bessi i långlina. Roligt tycker båda hundarna.

Lördagen så jobbade jag lite och Jimmy var hemma med båda hundarna. Sedan åkte han ut i skogen med Janne och jag tog med odjuren ut till mamma och pappa. Vi träffades uppe vid hockeyrinken så hundarna fick busa av sig sedan hem för att fika lite med mamma och morfar. Vi lämnade sedan som vuxna hundarna hemma och Zeb fick ligga i bilen när vi åkte och åt på Muskö Sjökrog.

Söndagen var rätt lugn och jag stannade kvar en stund hos mamma och pappa. Kopierade lite bilder ifrån deras datorer till USB på Mormor samt att jag byggde mig ett duschbord som hundarna kan stå på vid duschtillfällen så slipper jag knäcka ryggen. Bild kommer senare.

Måndagen bestod av HUNDSLÄPPSPREMIÄR!!
Bessi´s tid har äntligen kommit och vi åkte upp för att hon skulle få sin dag. Ett fint drev fick hon men inte mer. Det regnade vilket inte är Bessi´s önske väder men hon letade iallafall.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: