Lockfågelns Pralin/ Zeb

Hans framgångar och upptåg tillsammans med oss och hans kamrater.

Åhej vad det var segt här.

Kategori: Allmänt

 
Ja vad ska jag säga, det har hänt den del nya saker i livet men tydligen jag inte har haft en tanke att dela med mig av i bloggen.
 
Men nu så..
Lite kortfattat sedan sista inlägget.
 
Midsommar var en lugn och trevlig tillställning ute hos mamma och pappa. Sören, Jonas (kusin) och morfar var där med. Firade min födelsedag i samma veva. Fick nya utemöbler bla.
 
Sedan var det dags för Bea's möhippa.
Jag och Anna tog båten över till Gotland och överaskade en chockad Bea. Vi gjorde egna sten smycken, skrattade, drack, åt på en trevlig resturang, sedan blev vi uppenbarligen gamla hela högen och gick för att sova kl 01. Upp igen kl 06,30 för att hinna med båten hem igen.
 

Sedan träffade jag på Hannes.
Hannes är en spännande kille som jag kommer mycket väl överens med.
 
Sedan var det dags för Jimmy och Bea att gifta sig. 18/7-15
Åhh dom var så fina.
 
Sedan efter det så försöker jag puzzla ihop livet med Jobb, träning av Zeb och Hannes.
Hannes bor en bit bort, Målilla, Hultsfred.
Så ofta jag kan åker jag ner och ibland har jag tur då han har jobb i Sthlm och bor hos mig istället.
 
Just i skrivandet stund så anländer han i Tyskland på Hård rocks festival. Så nu tar det ett tag innan vi ses igen.
 
 
 
Zeb mår för övrig hur bra som helst.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: