Lockfågelns Pralin/ Zeb

Hans framgångar och upptåg tillsammans med oss och hans kamrater.

Fint väder

Kategori: Hundarna

Dom få dagar som detta år har bjudit på har varit fina i dom flesta fall.
Jag jobbade två dagar och även lyckats med att fira min farmors 75 års dag med ett resturang besök. Skaldjursplatå blev det.
 
Annars har jag bara städat och även varje dag tagit tag i promenaderna med hundarna. Det funkar inte att bara gå långpromis varannan dag längre. Zeb klättrar på väggarna på kvällarna. Så nu har jag bestämt mig att jag ska gå minst en timme om dagen i långlina (då Zeb nu kommit på vad han letar efter) utöver dom andra promisarna. Då är dom härligt trötta och ur drenerade resten av dagen.
 
Vi går för det mesta i våtmarken här i nynäs. Det är fint där, inte en massa folk och inga skidåkare.
 
Bus ungar
Bessi-bus
Skojigt värre
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: